24 maio 2012

Photography & Words | Inocence


collage made by me

Bambi used to be one of my favorite movies ever.
It was sweet, it had romance, it had happy jumps in the fields!
I used to pretend I was Bambi and jump myself in my coach!
Nowadays, I don't jump anymore (well, just in my bed sometimes or when I'm really happy),
but I keep that innocent feeling of my childhood. 
Sometimes, I think I am too naive, but I feel so good when I can look at the world,
and actually say "thank you" for being here...
Like...really BE happy to be alive.
Savouring all those tiny little bits that make you who you are...

*******

O "Bambi" costumava ser um dos meus filmes favoritos!
Era doce, tinha romance e pulos nos bosques!
Eu costumava imitar o "Bambi" e pinchar nos sofás - 
coisa que a minha família adorava.
Agora já não pincho (vá, só quando estou muito feliz),
mas continuo a ter um pouco daquela inocência,
a olhar o mundo e a admirar-me de cada vez...
Continuo a acreditar no bem...

5 comentários:

Partilha o que pensas

Se preferires, podes contactar-me através do meu Instagram @_nadiasepulveda ou do e-mail nadiamsepulveda@gmail.com.
Recorda-te, no entanto, que não se fazem consultas via instagram ou e-mail!